Sunt frumoasa! – 2 aprilie 1990

2 aprilie 1990

Sunt frumoasa! Am constiinta unui trup tanar, zvelt, inalt, suplu, cald si matasos.

Roza

Sunt frumoasa pentru ca am crescut in gradina iubitului meu.

Afara, sub ploaia primavaratica, am baut dorinta.

Afara, sub soarele verii, am baut foc.

Acum petalele imi sunt deschise si astept.” – o poeta suedeza

Imi caut dragostea. Oare e prea devreme? Vreau sa iubesc, sa fiu iubita. Oare sunt facuta pentru dragoste? Vreau sa iubesc, sa joc, sa fiu iubita.

Lasă un răspuns

