Sunt o fiinta care se bucura – 29 martie 1990

Sunt o fiinta care se bucura.

Ma bucur daca imi cumpar camasi, ma bucur cand ii daruiesc lalele albe mamei, ma bucur cand incep sa discut cu tata despre montaje electronice.

Sunt o fiinta care se bucura.

„Cea mai saraca zi a noastra este aceea incare nu am ras deloc.” – proverb englezesc

Ma bucur cand imi cumpa blugi si pijama, ma bucur cand invat pentru teza la romana.

Ma bucur cand primesc vizita varului meu si imi promite carti de citit.

Ma bucur pentru decizia Norei din „Casa de Papusi” de Ibsen, carte luata de la biblioteca.

Ma bucur asteptand scrisoarea prietenei mele.

Sunt o fiinta care se bucura.

Lasă un răspuns

