Eu sunt responsabila pentru starea mea de sanatate si fericire!

In decembrie 2002, in urma unor analize, am primit diagnosticul de chist ovarian si anexita cronica. Am avut doua chisturi in ovarul drept si unul in cel stang. Aveam permanent dureri foarte mari in zona abdominala inferioara, care se intensificau in timpul ciclului, cand era necesar sa iau algocalmine si sa stau in pat cateva zile. Stiam ca daca nu tratez chisturile, voi ajunge mai tarziu la operatie, asa ca m-am hotarat sa urmez un tratament naturist. Pentru inceput, am avut o perioada de purificare, in care am luat un amestec de plante specific si am tinut un regim alimentar alcalin (non-acid). Dupa trei saptamani, am inceput cura cu spanz, care a durat 21 de zile. Am continuat apoi cu amestecul de plante initial, iar dupa o luna, la ecografie, am constatat bucuroasa ca nu mai aveam chisturile.

In afara de tratamentul propriu-zis cu plante care m-a ajutat foarte mult, a fost esentiala in procesul vindecarii atitudinea interioara cu care l-am abordat. Stiam faptul ca o boala apare datorita unor blocaje sau dezechilibre energetice in organism si am inceput prin a cauta cauzele care determinasera aparitia chisturilor. Datorita unei deceptii sentimentale, slabisem foarte mult, aveam des stari de oboseala, de frig, aproape orice activitate care necesita un anumit efort ma epuiza. Pe acest fond de slabiciune fizica, apareau foarte des stari de manie, irascibilitate, frustrare. Din punct de vedere psihic, eram „la pamant”. Traiam deseori stari de gol sufletesc, momente in care aveam senzatia ca mintea nu ma mai ajuta, ca nu ma mai pot concentra asupra activitatilor pe care le aveam de facut. Incercam sa ascund toate aceste stari proaste sub o aparenta de munca sustinuta, dar astfel nu faceam decat sa le amplific si nici nu ii puteam pacali pe cei din jur ca ma simt bine. In plus, aveam un program de viata destul de dezorganizat, in care nu dadeam importanta modului in care ma hraneam sau perioadelor de odihna. Pe acest fundal dezechilibrat, era evident ca nu puteam rezista mult timp fara ca o anumita afectiune sa nu apara, si aceasta in zona corpului care, din punct de vedere energetic, era cea mai expusa imbolnavirii. Tensiunile foarte mari din zona sexuala au ajuns astfel sa se „materializeze” determinand aparitia chisturilor.

La inceput mi-a fost greu sa recunosc toate aceste stari chiar fata de mine insami, dar treptat m-am acceptat asa cum eram. Am inteles ca nimeni din jurul meu nu este vinovat pentru starile mele proaste, pentru faptul ca m-am imbolnavit, pentru faptul ca sufeream. Am inteles ca doar eu sunt responsabila pentru starea mea de fericire sau nefericire. Doar transformarea mea interioara profunda, a modului meu de a privi lucrurile putea sa ma ajute. Si am urmarit sistematic sa aplic tot ceea ce cunosteam pentru a ma vindeca.

Am inceput prin a fi constanta si perseverenta in luarea plantelor recomandate. De patru ori pe zi, timp de 10-15 minute, tineam sub limba pulberea de plante. Initial nu simteam nici un efect, dar am continuat constiincioasa sa le iau, vizualizand interior cum energia lor binefacatoare se transfera organismului meu. Apoi, regimul alimentar alcalin m-a ajutat sa ma linistesc, sa micsorez treptat agitatia interioara si nervozitatea. Abia dupa ce am eliminat din dieta anumite condimente si alimente mi-am dat seama cat de mult este influentata starea psihica de modul in care ne hranim, desi teoretic aceste lucruri imi erau deja cunoscute.

Am lucrat cu idei forta prin care urmaream sa imi amplific increderea in mine, optimismul, forta interioara, credinta in vindecare. De fiecare data cand ma surprindeam ca iar am ganduri pesimiste sau stari de manie, repetam cu convingere din ce in ce mai mare o idee pozitiva sau urmaream sa imi amintesc un peisaj frumos si linistit, care ma impresionase foarte mult.

Am urmarit sa aflu mai multe despre tratamentul acestei boli in traditiile orientale, si apoi, cu ajutorul tehnicilor yoga si metodei de relaxare yoghina completa, am inceput treptat sa acumulez energie in organism si astfel sa depasesc mai usor momentele de slabiciune. Prin rugaciune si meditatie, am urmarit sa privesc situatia in care ma aflam dintr-un punct de vedere superior, si am inteles ca o boala nu poate sa apara atunci cand exista o stare de armonie interioara.

Bucuria mea a fost foarte mare atunci cand am aflat rezultatul ultimei ecografii. Desi anexita nu a fost complet vindecata, faptul ca nu au mai aparut chisturile mi-a intarit credinta in faptul ca pot sa ma vindec, ca pot sa imi transform definitiv viata in bine, in toate domeniile, prin puterea mintii si a spiritului.

Lasă un răspuns

