Imi place sa practic yoga!

Tocmai am iesit de la un curs de yoga si ma simt atat de bine, ca nu ma pot abtine sa nu scriu despre asta! Ca tot mi-am propus sa scriu aici doar despre lucruri frumoase.

Imi place intinderea corpului, fac asanele cu placere, ma bucur cand ma intind, ma rasucesc sau stau invers, cand respir ritmat sau profund! Muschii mi se intind si apoi se relaxeaza, dispar incordarile simtite in diverse parti ale corpului datorate pozitiei indelungate pe scaun, in fata calculatorului, mintea mi se calmeaza.  Ma bucura linistea pe care o simt in timpul asanelor, corpul meu ma intelege si eu il inteleg, ne simtim bine impreuna 🙂

Cand practic yoga, mi se face din nou dor de mine, de mine cea adevarata, cea plina de dor de inalt, de frumusete, de eternitate. Si, desi dorul creste, parca este implinit pe masura ce ma adancesc in practica, si creste mai mult apoi. Revin la viata si respir cu adevarat.

Ma bucura profunzimea respiratiei, interiorizarea pe care o aduce o respiratie yoghina completa, ma simt plina de energie si bucurie, corpul vibreaza si respira cu toti porii.

Imi place foarte mult relaxarea (pe care ar trebui sa o fac mai des, de-a lungul zilei). Imi place acea topire in spatiul din jur in timpul relaxarii si revenirea cu blandete.

Imi place ca, dupa o sedinta de practica yoga, simt energiile cum circula mai bine, mai puternic, mai clar prin corpurile mele subtile (stiti doar, ca sunt mai multe). Uneori, am senzatia ca, daca misc o mana, deplasez universuri, ca atunci cand privesc, luminez cu privirea ceea ce privesc, ca atunci cand respir, de fapt lumea ma respira.

Astfel, a merge, a privi, a respira, a asculta, totul devine meditatie, regasire.

Asta e, imi place atat de mult sa practic yoga!

One thought on “Imi place sa practic yoga!

  1. 🙂
    mi a placut asa mult cum simti tu yoga
    „daca misc o mana, deplasez universuri, ca atunci cand privesc, luminez cu privirea ceea ce privesc, ca atunci cand respir, de fapt lumea ma respira”

    eu cred ca daca cineva crede cu adevarat poate realiza ce ai zis tu.

    🙂

Lasă un răspuns

