Bucurie

Multumesc lui Dumnezeu ca exist, ca pot gandi, ca pot iubi, ca pot visa, ca mi-e dor si sunt fericita!

Respiratia e vie in mine si nu stiu daca eu sunt cea care respir sau universul respira prin mine?

Traiesc bucurie si nu stiu daca eu ma bucur sau universul se bucura prin mine?

Gandesc si nu stiu daca e gandul meu sau gandul lui Dumnezeu ma traieste?

De fapt, cine sunt eu?

E atata bucurie in mine, simt ca parca da pe dinafara si totusi nu e nici un in afara. Bucuria se rostogoleste in valuri in interiorul meu, nu o pot masura, nu o pot gandi, e doar bucurie si eu exist datorita ei. Tot ce vad, tot ce simt, tot ce gandesc e plin de bucurie, e ca un zambet peste tot, in tot si in toate.

Si nu am cuvinte sa multumesc lui Dumnezeu ca a creat atata bucurie.  Doar ma minunez si ma bucur.

Lasă un răspuns

