Seminar Tantra Shastra 1 – Kali

In perioada 19-21 martie 2010, am participat la organizarea seminarului Tantra Shastra tinut de Simona Trandafir in Sanpetru, la Centrul de Yoga si Meditatie Kamala (din care fac si eu parte).  Seminarul a  fost consacrat Marii Intelepciuni a transformarii, a eternitatii, a aspiratiei, si anume Kali.

Inainte cu o saptamana, am pregatit yantra ei, o yantra vie, si iata filmul de pregatire.

Si filmul de prezentare al seminarului.

Fac de mult timp meditatii cu Marile Cai ale Intelepciunii (chiar daca nu le-am numit intotdeauna asa), iar acest seminar mi-a adus mai aproape savoarea suava si impetuoasa totodata a sacrului trait aici, in viata de zi cu zi, in fiecare respiratie, in fiecare clipa.

Lasă un răspuns

