Un nou inceput in yoga

De fiecare data cand se deschide o noua grupa de yoga, cand unii oameni vin la curs cautand ceva pentru sufletul lor, ceva ce poate inca nu isi dau seama prea bine, imi aduc aminte cum am inceput eu sa practic yoga, ce nazuinte aveam atunci, ce doruri imi ardeau in suflet, nestiute, nenumite. S-au schimbat multe de atunci, unele doruri au fost implinite, altele s-au aprins mai tare.

Ce am invatat cel mai mult din yoga? Echilibrul, centrarea,  intensitatea calma si arzanda.

Din 13 aprilie voi tine un curs de yoga pentru incepatori, cu o grupa noua. La Centrul de Yoga si Meditatie Kamala din Brasov. Va avea loc saptamanal, in fiecare marti. Iar luni, 12 aprilie,  va fi conferinta de prezentare a cursului.

„O, tu cel cu buzele insetate, continua sa cauti apa.

Acele buze insetate sunt dovada ca vei gasi sursa apei.” (Rumi)

Lasă un răspuns

