Yoga si sindromul premenstrual (2)

Cateva sfaturi utile care provin din medicina orientala care pot ajuta la invingerea sindromului premenstrual:

– o alimentatie pura, vegetariana, bogata in cereale este de mare ajutor in reducerea problemelor legate de sindromul premenstrual, si in general a oricaror probleme menstruale

reducerea alimentelor procesate, in special de genul fast-food, si a zaharului, pe termen nelimitat sau cel putin in perioada anterioara menstruatiei ajuta foarte mult

– cu cateva zile inainte si in timpul menstruatiei, consumul portocalelor proaspete, a sucului de lamaie si a bananelor coapte ajuta la compensarea nivelului scazut de potasiu care determina tulburarile sistemului nervos

– Orice stimulent cum ar fi alcoolul, ceaiul, cafeaua, tutunul si drogurile trebuie sa fie evitat complet, deoarece agraveaza dezechilibrul emotional.

condimentele picante si grele, alimentele uleioase, grele sau prajite trebuie evitate cu strictete

masajul cu ulei de susan este considerat unul din cele mai bune tonice ale sistemului reproducator. Un masaj zilnic al picioarelor, dar si aplicatii cu ulei cald de susan pe abdomenul inferior pot reduce in timp efectele sindromului premenstrual.

(VA URMA)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s