Prietenie adevarata

Am primit de curand o noua dovada de prietenie si ma bucur sa o impartasesc.

Am fost foarte racita, insa nu imi permiteam sa ma gandesc sa cer ajutor, nici sa fac o pauza de la ce aveam de facut.  Show must go on! Daca fac o pauza, cine va face ce fac eu acum? (Mi se mai spune si Gruita, femininul de la Gruia, cateodata).  Credeam ca pot sa duc raceala pe picioare si sa rezist fara probleme, ceva mai greu, dar fara sa se vada in exterior.

Asa ca, atunci cand cea mai buna prietena a mea a insistat sa imi faca o frectie, sa stau in pat cateva ore si sa ma odihnesc, am primit cu recunostinta. Si s-a oferit sa faca ea ce aveam eu de facut. Nici nu va pot spune cat de usurata m-am simtit. Nu era deloc obligata sa faca asta, chiar a facut un anumit efort, stiu ca nu ii place sa faca ce fac eu. Si totusi a facut-o cu bucurie, cu entuziasm si mi-a daruit o seara frumoasa si linistita…

Intre prieteni e ceva firesc sa fie asa. Ma bucur sa spun ca am cativa prieteni foarte buni, adevarati, care ar face orice pt mine.

E rara prietenia, si nepretuita!

Tu, cititorule, ai macar un prieten adevarat, sincer, care sa te ajute oricand ai nevoie? Daca da, pastreaza-l cu grija. Daca nu, fie ca Dumnezeu sa te ajute sa iti gasesti un prieten adevarat !

One thought on “Prietenie adevarata

  1. Mii de multumiri prietenei ca te-a ajutat sa treci peste acest hop. Bine ca ti-ai revenit si ati reusit , impreuna, sa faceti si pe altii sa le priasca sederea la voi. Data viitoare, daca nu sunt „prinsa” , voi fi si eu langa tine!

Lasă un răspuns

